![]() |
| Last Updated: Monday 06 December 2010 04:00:01 | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Round 4 | One In The Chamber | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
BJWiFi Aim
![]() |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| BjWiFi_VOX | koliko metaka imas |
| Majmun | 0 |
| [WP]Sniper<3WHO | hahaha |
| Segy | mario jesi tu? |
| *|FoBB|*=Kipa | DA |
| *|FoBB|*=Kipa | cekaj dok zavrse |
| Segy | aha |
| *|FoBB|*=Kipa | izaberi pusku i sve |
| dragica pica | poz |
| BjWiFi BozoLik | pozz |
| BjWiFi BozoLik | stani u red |
| dragica pica | lol kaki red? |
| BjWiFi BozoLik | pa cekanja |
| dragica pica | sta 1v1 se igra? |
| BjWiFi BozoLik | ne nego one in chamber |